top of page
  • Hoe pas ik mijn notificaties aan ?
    Open uw Secoris APP -> Klik op uw installatie -> Instellingen (rechts onderaan) -> Push notificatie -> Vink uw keuze(s) aan of uit
  • Ik ontvang geen notificaties meer, hoe los ik dit op ?
    Open uw Secoris APP -> Klik op het tandwiel rechts boven -> onderaan uitloggen -> Druk lang op de uit-knop tot de knop volledig rood is -> Ga door -> U bent nu uitgelogd -> klik op blauwe balk onderaan -> Ga door -> Log terug in met uw emailadres en wachtwoord -> Uw notificaties zijn terug ingesteld. Indien uw notificaties nog steeds niet werken, volg de instructies 'Hoe pas ik mijn notificaties aan'
  • Waar vind ik de handleiding van mijn Secoris alarmsysteem ?
    Onderaan in bijlage voor het ogenblik uitsluitend beschikbaar in het Engels
  • De navigatietoets gloeit rood en het display toont klik reset
    De navigatietoets gloeit rood en het display toont bijvoorbeeld: Het display wisselt af tussen het weergeven van het zonenummer en de zonenaam (bijvoorbeeld "Zone 000") en het alarmtype. Als je "reset" ziet in het bericht (zie hierboven): • Druk op V − dit erkent het alarm en reset het systeem. Het systeem keert terug naar de standby-modus en is klaar om opnieuw ingesteld te worden. De navigatietoets keert terug naar zijn normale (groene) staat. Hoewel het systeem niet gereset is, kun je het systeem nog steeds normaal instellen en uitschakelen. De navigatietoets en de toepasselijke instel/uitschakel-iconen blijven rood totdat het alarm gereset is.
  • Ik kan niet meer inloggen in mijn APP SECORIS
    Als u al geruime tijd uw APP niet gebruikt zal de SECORIS server u afkoppelen. Dit om onnodig de servers te belasten. U kan dan volgende melding ontvangen:
bottom of page